Intrebari frecventePreturile afisate contin TVA.
Pasul 1. Alegeți produsele care vă interesează. Puteti să folosiți campul de căutare rapidă, aflat în partea superioara a paginii. Introduceți date despre produsul căutat: denumire, simbol. Pasul 2. Adăugaţi produsele alese în coşul de cumpărături. Pentru aceasta, treceti cantitatea dorita si apasati butonul “Adaugă în coş”. Pasul 3. Vizualizaţi conţinutul coşului de cumpărături (“Vezi detalii cos” – situat sub iconita cosului). Dacă v-aţi răzgândit în privinţa vreunui produs, este suficient să apăsați butonul marcat cu "X" pentru a-l șterge din cos. Cantitățile pot fi schimbate și din vizualizarea coșului: actualizati cantitatea dorita, apasati pe iconita verde. În cazul în care cantitatea solicitată este mai mare decât stocul disponibil, veți fi anunțați printr-un mesaj despre această situație.Pasul 4. Puteti sa va creati un cont. Completaţi toate câmpurile obligatorii. Dacă nu doriți să aveți un cont permanent pe site-ul nostru, aveți posibilitatea de a plasa o comanda rapida. Și în acest caz trebuie sa completați câteva câmpuri necesare, și anume: adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon, adresa de livare. Pasul 5. Vă rugăm sa bifați opțiunea "Sunt de acord cu termenii și condițiile magazinului". Site-ul vă va trimite un email de confirmare. După aceasta, tot ceea ce vă rămâne de făcut este să aşteptaţi livrarea comenzii. Pasul 6. ATENȚIE! Vă rugăm ca la înregistrarea datelor pentru efectuarea unei comenzi să verificați cu atenție corectitudinea adresei de mail utilizate, a numarului de telefon unde puteți fi contactat și implicit adresa de livrare care trebuie sa corespundă cu cea din buletin, pentru a putea ridica coletul de la curierul rapid agreat. Pentru comenzile ce depasesc 200 lei transportul este GRATUIT și este efectuat de curierul Nemo Expres.
Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 200 lei, costul transportului este de 20 lei și este suportat de către client.
Perioada de livrare a comenzii este de maxim 2 zile lucratoare.
In acest caz trebuie sa intocmiti un proces verbal cu agentul livrator Nemo si sa verificati in prezenta lui intreaga marfa, atat numeric dar si calitativ.
In oricare dintre aceste cazuri – in cel mai scurt timp posibil din momentul in care ati constientizat gresala dumneavoastra - va rugam sa trimiteti in scris pe adresa noastra de email office@global-tools.ro corectarea dorita.
In oricare dintre aceste cazuri – in cel mai scurt timp posibil din momentul in care ati constientizat gresala dumneavoastra - va rog sa trimiteti in scris pe adresa noastra de email office@global-tools.ro corectarea dorita.
Modalitatile de plata pe care vi le punem la dispozitie sunt urmatoarele :
-prin Ordin de plata conform facturii care vi se transmite pe email. Pentru fluidizarea operatiunilor totale va rugam ca dupa efectuarea prin acest mijloc sa ne trimiteti pe adresa noastra de email dovada platii-ramburs numerar la curier. In general pentru astfel de probleme va rugam sa parcurgeti urmatoarele etape:
1. sa cititi Manualul de instructiuni si respectiv Certificatul de garantie al produsului
2. sa semnalati problema aparuta prin telefon 0259 470 705 sau email office@global-tools.ro
Pentru orice problema aparuta va rugam sa utilizati datele generale de contact: telefon 0259 470 705 sau email office@global-tools.ro
|